Често задавани въпроси

Отидете на главната ни страница и въведете пощенския код на местоположението на обекта, който искате да светне. Следвайте стъпките от четирите раздела, за да направите поръчка.

След като направите първата си поръчка, ще завършите личната си регистрация.

След като въведете пощенския код на вашия дом или офис, платформата автоматично ще ви отведе на страницата за персонализиране на услугата. И тя е нашата най-голяма гордост, защото с нея пестим както вашето, така и своето време и средства за организиране и извършване на предварителен оглед и изготвяне на адекватна за нуждите ви ценова оферта. Всичко това е преодоляно с персонализирания чек лист, който ще попълните за секунди.

Персонализираната чек листа включва какъв имот искате да почистим (апартамент или офис), колко и кои помещения, допълнителни услуги, обща площ за почистване и дали имате домашни любимци (котки или кучета).

Отбележете начина за достъп и напускане на имота и в случай че искате да допълните нещо, можете да го добавите в същото поле. Вдясно на страницата ще видите в реално време стойността на услугата и времето за изпълнението й.

Може да платите през сайта чрез дебитна/кредитна карта.

Потребителското ви име е имейлът, с който сте се регистрирали при първата си поръчва. Ако сте забравили паролата си, кликнете на бутона ЗАБРАВЕНА ПАРОЛА от страницата за потребителски вход и следвайте указанията, като проверите преди това папките ВХОДЯЩА ПОЩА и СПАМ.

След като завършите поръчката си, ще получите имейл за потвърждение. Ако не го намерите във входящата поща, потърсете го в папка спам. Понякога процесът на потвърждение може да се забави по чисто технически причини, така че имайте търпение, но ако не получите потвърждение до два часа от завършване на поръчката, моля, свържете се с нас на телефон +359 884 026 061.

Молбата ни е да сте на място при първото посещение, за да ни покажете дома си и да споделите какви са специфичните Ви нужди и приоритети. Трябва да осигурите достъп на нашата помощница и начин, по който тя да обезопаси жилището или офиса Ви, когато приключи с почистването. Обърнете внимание, че не носим отговорност за приемане и предаването на ключовете за имота.

Знаем от опит колко е трудно да пуснеш непознат човек в дома си. Ето защо подлагаме на щателна проверка професионалната история и личните качества на всички кандидати за работа, преди да станат наши служители.

Приберете всички преносими компютри, мобилни телефони, таблети и всякакви други подобни. Затворете домашния любимец на сигурно място, докато почистваме, и му сложете намордник, ако не обича чужди хора. Поставете сгънати чисти чаршафи на всяко легло, ако искате да ги сменим. Така ще можем да работим ефективно и да осигурим възможно най-доброто качество на услугата.

Нашите домашни помощници предоставят услуги, свързани с домакинството и поддръжката на дома и офиса. Те могат да се погрижат за прането, да сменят чаршафите, да ви помогнат да подредите гардероба си, да напазаруват, да приемат доставката ви от куриер и да изхвърлят боклука, когато си тръгнат. Но колкото и да са добри, те не чистят клетки, аквариуми, терариуми и подобни.

Това са услуги, които можете да заявите при персонализрането на вашата поръчка и се таксуват допълнително. Екстра услугите, заявени при конфигуриране на първата ви поръчка, се изпълняват при първото ни посещени. Винаги може да добавите екстра услуги към предстоящо посещение от профила си. Екстра услугите, които предлагаме, включват:

  • Гладене - домашната помошница ще изглади с ваша ютия предварително подготвените ризи, панталони, чаршафи или друг тип текстил, като техническото време за изпълнението на тази услуга не надхвърля един астрономически час.
  • Фурна отвътре - ще накараме фурната ви да заблести, като за целта е необходимо да подготвите нужните препарати.
  • Прозорци отвътре - домашната помощница ще почисти вътрешната страна на стъклата на прозорците, които желаете, без да се излага на риск от падане, показвайки се на фасадната страна на сградата.

Ако това се случи, моля, изчакайте 30 минути. Домашната помощница може да се забави по независещи от нея причини, например изключително натоварен трафик, стачка на градския транспорт, тежка катастрофа, липса на място за паркиране, текущи улични ремонти и други. Ако след половин час все още не е пристигнала, свържете се с нас на телефон +359 884 026 061, за да преценим заедно как да действаме. В случай на закъснение на домашната помощница имате право да изискате тя да остане и да отработи времето, с което е закъсняла.

Отмяна/промяна на дата при Еднократно посещение не е възможна.

Отмяна на дата при абонаментно почистване:

Всяка седмица - клиентът може да отмени дата на предстоящо посещение, само след като са изминали 4 посещения. Може да се натрупват до 2 отмени. Отмяната е възможна, само ако има повече от 7(седем) дни преди датата на посещението.

2 пъти на 4 седмици - клиентът може да отмени дата на предстоящо посещение, само след като са изминали 4 посещения. Не може да се натрупват отмени. Отмяната е възможна, само ако има повече от 7 (седем) дни преди датата на посещението.

1 път на 4 седмици - клиентът може да отмени дата на предстоящо посещение, само след като са изминали 4 посещения. Не може да се натрупват отмени. Отмяната е възможна, само ако има повече от 7 (седем) дни преди датата на посещението.

Промяна на дата при абонаментно почистване:

За всички абонаментни планове клиентът има право на 1 (една) безплатна промяна за всяка дата. Клиентът може да промени дата на предстоящо посещение, ако остават по-малко от 7 (седем) дни до датата на почистване. Ако клиентът е изразходвал правото си на безплатна промяна, е приложима такса от 20 лева. Промяна след 48-я час преди деня на посещението не е възможна.

Ако не сте доволни от предоставената услуга, възникнал е проблем или се е случило нещо против очакванията ви, свържете се с нас до 24 часа. Ще ви изпратим форма за обратна връзка с молба да я попълните обективно, за да намерим най-доброто решение. Ако имате въпроси, прочетете внимателно условията за ползване на платформата, които приемате при регистрация.

За да гарантираме допълнително вашата сигурност и спокойствие, услугата ни има професионална застраховка в случай на щети. За да направите рекламация, приложете снимка на повредените вещи, касов бон, фактура за покупка, протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на услугата с договореното, или други документи, установяващи претенцията по основание и размер. Приемайки условията на нашия договор за почистване и поддръжка на дома или офиса, вие се задължавате да приберете на сигурно място всички предмети с интелектуална или технологична стойност – персонални компютри, мобилни телефони, таблети, други лесно преносими и скъпи предмети или устройства.

За най-добри резултати препоръчваме да осигурите:

  • Прахосмукачка, ютия и дъска за гладене;
  • 4 кърпи - гъби за бърсане, за почистване на мивка и попиване на влага;
  • Моп четка за почистване на пода • Чифт силиконови ръкавици;
  • 1бр. бутилка белина
  • Четка антистатик за прах;
  • Препарати за повърхностите, които искате да бъдат почистени - препарат за подови настилки, баня, съдове и др.

Нашите абонаментни планове са предназначени за периодично поддържане на дома или офиса Ви. Може да изберете една от следните три възможности:

Всяка седмица - при редовните посещения наистина блестим! Истинският резултат от подобна услуга те кара да се усмихваш и ти харесва както техническото изпълнение, така и емоционалната наслада. Когато се върнеш вкъщи, ще намериш всичко на мястото си, сякаш си го подредил самият ти. Конфигурирай услугата сега!

2 пъти на 4 седмици - когато пътувате често или просто запазвате дома си чист дълго време, тази услуга е за вас. Периодичното почистване на всеки две седмици е за клиенти, които живеят самостоятелно, или за малки офиси. Също за тези, които нямат деца или домашни любимци и са навън през по-голямата част от деня.

Всеки 4 седмицикогато ви се налага периодично почистване и поддръжка, тази услуга е най-подходяща за вас. Никога не е твърде късно да започнете планирането на перфектния дом! Връщаме ви времето и спокойствието, за да можете да се съсредоточите над важните неща. Позволете ни да го направи вместо вас!

В допълнение предлагаме и Еднократно посещение - услугата е подходяща за сезонно почистване, след събитие вкъщи, като рожден ден или друг празник. Можете да се възползвате от тази услуга ако ви се появи непредвидено обстоятелство изискващо помощ у дома или в офиса. А може би просто, за да пробвате качеството на услугата.