Често задавани въпроси

Отидете на главната ни страница и въведете пощенския код на местоположението на обекта. Следвайте стъпките от четирите раздела, за да направите поръчка.

Може да направите лична регистрация, след като персонализирате първата си поръчка. Не забравяйте да активирате акаунта си от линка, който ще получите на посочения имейл адрес.

След като въведете пощенския код на вашия дом или офис, платформата автоматично ще ви отведе на страницата за персонализиране на услугата. И тя е нашата най-голяма гордост, защото с нея пестим както вашето, така и своето време и средства за организиране и извършване на предварителен оглед и изготвяне на адекватна за нуждите ви ценова оферта. Всичко това е преодоляно с персонализирания чек лист, който ще попълните за секунди.

Първо трябва да специфицирате какъв обект искате да почистим, колко и кои помещения, допълнителни услуги, обща площ за почистване, домашни любимци (котки или кучета). В случай че искате да допълните нещо, можете да го направите в полето най-отдолу, а вдясно ще видите в реално време цената на вашата лична услуга, времето за изпълнението й и колко ще спестите седмично.

Втората стъпка е да се регистрирате като потребител на платформата, като предоставите основни данни и създадете парола и потребителско име. Не забравяйте да посочите и адреса, на който да ви посетим.

Прочетете общите ни условия и ако се съгласите с тях, стигате до третата стъпка, където избирате една от четирите ни опции за почистване (това да е линк, който води към съответната информация на хоум пейджа).

Потребителското ви име е имейлът, с който сте се регистрирали при първата си поръчка. Ако сте забравили паролата си, кликнете на бутона ЗАБРАВЕНА ПАРОЛА и следвайте указанията.

След като завършите поръчката си, ще получите имейл за потвърждение. Ако не го намерите във входящата поща, потърсете го в папка спам. Понякога процесът на потвърждение може да се забави по чисто технически причини, така че имайте търпение, но ако не получите потвърждение до два часа от завършване на поръчката, моля, свържете се с нас на телефон +359 884 026 061.

Молбата ни е да сте на място при първото посещение, за да ни покажете дома си и да споделите какви са специфичните ви нужди и приоритети. Трябва да осигурите достъп на нашата помощница и начин, по който тя да обезопаси жилището или офиса ви, когато приключи с почистването. Обърнете внимание, че не носим отговорност за приемане и предаването на ключовете за имота.

Знаем от опит колко е трудно да пуснеш непознат човек в дома си. Ето защо подлагаме на щателна проверка професионалната история и личните качества на всички кандидати за работа, преди да станат наши служители.

Приберете всички преносими компютри, мобилни телефони, таблети и всякакви други подобни. Затворете домашния любимец на сигурно място, докато почистваме, и му сложете намордник, ако не обича чужди хора. Поставете сгънати чисти чаршафи на всяко легло, ако искате да ги сменим. Така ще можем да работим ефективно и да осигурим възможно най-доброто качество на услугата.

Нашите домашни помощници предоставят услуги, свързани с домакинството и поддръжката на дома и офиса. Те могат да се погрижат за прането, да сменят чаршафите, да ви помогнат да подредите гардероба си, да напазаруват, да приемат доставката ви от куриер и да изхвърлят боклука, когато си тръгнат. Но колкото и да са добри, те не чистят клетки, аквариуми, терариуми и подобни.

Това са услуги, които можете да заявите при персонализрането на вашата поръчка и се таксуват допълнително. Те включват:

  • Гладене - домашната помошница ще изглади с ваша ютия предварително подготвените ризи, панталони, чаршафи или друг тип текстил, като техническото време за изпълнението на тази услуга не надхвърля един астрономически час.
  • Фурна отвътре - ще накараме фурната ви да заблести, като за целта е необходимо да подготвите нужните препарати.
  • Прозорци отвътре - домашната помощница ще почисти вътрешната страна на стъклата на прозорците, които желаете, без да се излага на риск от падане, показвайки се на фасадната страна на сградата.
Ако това се случи, моля, изчакайте 30 минути. Домашната помощница може да се забави по независещи от нея причини, например изключително натоварен трафик, стачка на градския транспорт, тежка катастрофа или липса на място за паркиране. Ако след половин час все още не е пристигнала, свържете се с нас на телефон +359 884 026 061, за да преценим заедно как да действаме.

Можете да го направите при следните условия:

  • Промяна на еднократно посещение Можете да отмените посещението до 48 часа преди датата, на която следва да бъде извършена услугата. Отмяна при по-малко от 48 часа преди 00:00 часа на деня на посещението е възможна само за свободните дати от календара, ако има такива. Клиент, възползвал се от опцията за промяна на дата, не може да отлага посещението втори път и ще бъде таксуван с 20 лева. Отмяна след 24-я час преди 00:00 часа на деня на посещението не е възможна, и независимо дали клиентът може да използва заплатената услуга, той ще бъде таксуван с пълната й стойност.
  • Промяна на посещение при сключен абонамент Абонатите, които ползват едно почистване на седмица, могат да отменят дата за почистване веднъж на 4 седмици. Отмяна след 48-я час преди 00:00 часа на деня на посещението ще бъде таксувана с 20 лева. Отмяна след 24-я час преди датата на посещението не е възможна, и независимо дали клиентът може да използва заплатената услуга, той ще бъде таксуван с пълната й стойност. Абонатите, които ползват едно почистване на 4 седмици, могат да отменят дата за почистване веднъж на 12 седмици. Абонатите, които ползват две почиствания на 4 седмици, могат да отменят дата за почистване веднъж на 8 седмици.

Ако не сте доволни от предоставената услуга, възникнал е проблем или се е случило нещо против очакванията ви, свържете се с нас до 24 часа. Ще ви изпратим форма за обратна връзка с молба да я попълните обективно, за да намерим най-доброто решение. Ако имате въпроси, прочетете внимателно условията за ползване на платформата, които приемате при регистрация.

За да гарантираме допълнително вашата сигурност и спокойствие, услугата ни има професионална застраховка в случай на повреди и щети. За да направите рекламация, попълнете формуляра и приложете снимка на повредените вещи, касов бон, фактура за покупка или поправка. Приемайки условията на нашия договор за почистване и поддръжка на дома или офиса ви, вие се задължавате да приберете на сигурно място всички предмети с интелектуална или технологична стойност – персонални компютри, мобилни телефони, таблети, други лесно преносими и скъпи предмети или устройства.

За най-добри резултати препоръчваме да осигурите:

  • Прахосмукачка, ютия и дъска за гладене;
  • 4 кърпи - гъби за бърсане, за почистване на мивка и попиване на влага;
  • Моп четка за почистване на пода • Чифт силиконови ръкавици;
  • 1бр. бутилка белина • Четка антистатик за прах;
  • Препарати за повърхностите, които искате да бъдат почистени - препарат за подови настилки, баня, съдове и др.

Разбира се! Просто се свържете с нас по телефона или ни изпратете мейл.

Нашите абонаментни планове са предназначени за периодично поддържане на дома или офиса Ви. Може да изберете една от следните три възможности:

Еднократно - услугата е подходяща за сезонно почистване, след събитие вкъщи, като рожден ден или друг празник. Можете да се възползвате от тази услуга ако ви се появи непредвидено обстоятелство изискващо помощ у дома или в офиса. А може би просто, за да пробвате качеството на услугата.

Всяка седмица - при редовните посещения наистина блестим. Истинският резултат от подобна услуга те кара да се усмихваш, харесва ти както чисто технически изпълнено така и емоционално. Когато се върнеш в къщи очакваш всичко да е на мястото си, сякаш си го подредил самия ти. Конфигурирайте услугата сега.

2 пъти на 4 седмици - когато пътувате често или просто запазвате дома си чист дълго време, тази услуга е за вас. Периодичното почистване на всеки две седмици е за клиенти, които живеят самостоятелно или малки офиси. Също за тези, които нямат деца нито домашни любимци и са навън през по-голямата част от деня.

Всеки 4 седмицикогато ви се налага периодично почистване и поддръжка, тази услуга е подходяща за вас. Никога не е твърде късно, за да започнете планирането на перфектния дом. Връщаме ви времето и спокойствието, за да можете да се съсредоточите над важните неща. Позволете на Клийн Лабс да го направи вместо вас.

Промяна на еднократно посещение:

Клиентът може да отменя посещение до 48 часа преди датата, на която следва да бъде извършена услугата.
Отмяна когато остават по-малко от 48 часа преди 00:00 часа на денят на посещението е възможна само за свободните дати от календара, ако има такива и ако клиентът Клиент възползвал се от опцията промяна на дата повече не може да отлага посещение и ще бъде таксуван с 20 лева (двадесет лева).
Отмяна след 24-ият час преди 00:00 часа на дата на посещението не е възможна независимо дали клиента може да използва заплатената услуга, той ще бъде таксуван с пълната стойност на посещението.


Промяна на посещение при сключен абонамент:

За абонати ползващи услугата 1 почистване на седмица могат да отменят дата за почистване веднъж на 4 седмици.
 
Отмяна след 48-ят час преди 00:00 часа на денят на посещението ще бъде таксуван с 20 лева (двадесет лева).

Отмяна сле 24-ият час преди дата на посещението не е възможна независимо дали клиента може да използва заплатената услуга, той ще бъде таксуван с пълната стойност на посещението.

За абонати ползващи услугата 1 почистване на 4 седмици могат да отменят дата за почистване веднъж на 12 седмици.

За абонати ползващи услугата 2 почиствания на 4 седмици могат да отменят дата за почистване веднъж на 8 седмици.